Here we go!

Nu har jag kommit på lite nyårslöften. Ju fler desto bättre för om man broke:ar ett löfte så har man ju flera kvar med en chans att hålla. Haha.

- Pyssla mera. Jag tycker det är skitkul, men jag gör det ju aldrig!
- Ha mera ordning och reda. Typ inte glömma viktiga läxor och papper, och anteckna viktiga saker typ.
- Vara mer med min lilla bunny. Usch, det ska verkligen ändras.
- Socealisera mig. Jag är ju inte osoceal direkt, men varför inte liksom?
-Tänka mer positivt.
- Unna mig småsaker ibland, som kan ge mycket. Typ bara köpa en tidning, eller lite mörk choklad, eller nåt. (mörk 70% choklad är faktiskt nyttigt, så det får man äta på vardagar också ;)
- Göra vardagen mysigare. Som t.ex. se på en film på kvällen och bara mysa. (När man inte har fett med läxor det vill säga)
- Ta hand om mina naglar bättre. Dom ser ut som hej kom och hjälp mig!
- Bli kär. Haha. Inget nyårslöfte man kan bestämma sig för direkt. Jag är nog mer kär i kärleken.
- Ha mera Dagens outfit. Fast mest för min skull då. Heheh.
 
Typ det. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0