Utkast från igår

Hej allihopa! (haha)
Nu ska jag vara lite jätteduktig här och blogga för att jag har tid över, yeeyeyeyey..

I alla fall så har jag kommit hem från skolan skithungrig. Så jag tryckte i mig 4 rostmackor, te och massa yoghurt. Hoppas att alla antecknar. Om en timma ska jag ta bussen och möta upp Klara för bio på Östemalm (notera Östermalm). Inte direkt någon nyhet att man känner sig cool när man gör något i innerstan, eller hur? Jorå, så känner nog alla som bor i förorten!


Klara och Kristjana (Kristjana: Varför ser det ut som att du har Wilhelminafrisyr?)


Mackor!!!!!!!!


Det fanns inga leverpastejmackor! :(


Kommentarer
Postat av: julia

haha, vilken gullig bild på dig :)

2009-01-21 @ 21:20:58
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0