Om ni orkar läsa

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på språkresan
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga...tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Japp, Sofia fick sitt femte barn med Jonas. Jag önskar dem all lycka till i världen. (skämt, jag är fjorton)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5.Vilka länder besökte du?
England, Grekland
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
kär-kärlek
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
11 juni
8. Vad var din största framgång 2008?
Våga prova nya saker, våga lära känna nya människor
9. Största misstaget?
att jag var för blyg från början och när jag hade samlat tillräckligt med mod var det försent.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag var sjuk tre dar i mars. typ det.  
11. Bästa köpet?
mina DrDenim jeans. Sitter perfekt.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Våren
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I´m yours. HAHAHAHAH
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte tänka så mycket utan bara göra det
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt, hehe
18. Hur tillbringar du julen?
Med familj och släkt
20. Favoritprogram på TV?
vet inte
21. Bästa boken du läste i år?
????????????
22. Största musikalista upptäckten?
att jag verkligen ÄR dåligt på att sjung. haha.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år
haha, jag kommer ihåg att jag fick en mango body butter
25. Något du önskade dig men inte fick?
en skitfin sjal, men den fick jag inte för att den var slut
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
27 dresses ;P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
hittat på roliga saker, typ paintball
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lager-på-lager
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jaooooo du
31. Vem saknade du?
Martina!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Sofia & Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lika i beskrivningen på kjolen igen ?

jag hittar den inte :)

2009-01-01 @ 15:40:30
URL: http://re
Postat av: Anonym

2009-01-01 @ 15:40:39
URL: http://reebeccs.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: den som du har i både svart & blåt tror jag :)

2009-01-01 @ 16:11:00
URL: http://reebeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0