Stockholm igen då.

Tjoho allesammans! Som ni kanske märker är jag hemma igen då. Det var inte roligt att åka hem. Jag har haft så ruuuuuuligt! Lite bilder;


I lördags åkte vi in till Karlskrona. Satt på tågstationen och åt mintkrokant.


Känd som Blekinges farligaste park. Även fast det knappt är någon park utan en gräsplutt med en gran i mitten.


Fin stad, Karlskrona


...med ett rätt överlägset pepparkakshus


Fika


Sista bilden, julbelysning med Blekinges farligaste park på sidan av.


Vi pratade bland annat om att tågluffa på sommarn i södra sverige. Oh vad roligt!! Jag skulle vilja åka en Göteborg-Halmstad-Mer städer där omking-Skärgården-falsterbo-lund-malmö-klamar-öland-västervik-rutt. Har verkligen NOLL koll på sosh (south of stokholm, höhö) Synd bara att jag inte är ett par år äldre. Blää. JAG VILL HA SOMMAAAAAAAAAAAAAAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0