När man gör allt förutom att plugga...

Sms-konversation mellan mig och Teresa:

Jag: jag har två biljetter till i taket lyser stjärnorna på måndag
Teresa: Åh, vem ska följa med dig dit då tro?
Jag: Du eller tomten...jag vet inte riktigt...
Teresa: Men du, tomten bjuder inte på julgransplundring, det gör jag;P
Jag: men han gav mig en laptop!
Teresa:Tror du ja! Ska jag berätta en chockerande hemlighet? tomten finns inte!!
Jag: Haha, jättekul. Verkligen.
Teresa: Jag lovar...Kristjana berättade det för mig samtidigt som hon berättade att guldfiskar inte är gjorda av guld. Gissa om jag fick en tuff dag efter det? Jag fick kämpa som en kamel att ens stå på benen...
Jag: Oj! det är som att påskharen skulle vara påhittad liksom!
Teresa: Ellerhur... Sinnessjukt....

Efter nån minut:

Teresa: Men då kan ju jag bjuda på middag eller nåt då :)
Jag: det behöver du inte. Jag fick dom gratis.
Teresa. Äh, det är lungt. Pappa betalar...

Kommentarer
Postat av: Teresa

VI är så bra :)

2009-01-13 @ 20:12:30
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0