Jag följer trenden

Jag har boring och tänkte därför göra en femtio-lista. Hehe.

1. Jag är född 17 dagar försent
2. När jag var liten kunde jag inte säga R
3. Jag gör bort mig jämt.
4. Min hud är skittorr hur mycket jag än smörjer in.
5 Jag älskar att sy.
6. Jag börjar gråta jättelätt.
7. Jag är skitfeg och kan nästan inte se nån skräckfilm.
8. Jag är allergisk mot köpta anisktmasker.
9. Jag är jättedålig på att vattna blommor.
10. Mitt hår är jätteslitet, men det har inte blivit av att gå och klippa sig.
11. OC är världens bästa TV-serie.
12.Jag sitter alledes för mycket framför datorn
13.Jag gillar oriental inredning
14.Mina betyg är bra
15. Jag ska träna stenhårt nu under Januari
16. Jag äter lika mycket som en björn. Typ.
17.Egentligen tycker jag inte så mycket om te.
18. Jag har inte ett enda plagg från Monki.
19. Jag är sugen på att beställa säsong ett av GG.
20. Min garderob är ett stort kaos.
21. Jag brukar alltid ha höga förväntningar på saker.
22. Jag använder inte nån typ av foundation.
23. Jag tycker bättre om att duscha än att bada.
24. Märkeskläder är inte min grej.
25. Jag skulle väl kunna tänka mig en brun klassisk mulberry-läderväska när jag blir äldre. Även om de är sjukt dyra.
26.Min teve står på en svart stol.
27. Topmodel tycker jag börjar kännas lite drygt nu.
28. Jag har aldrig slingat/färgat mitt hår.
29. Jag tror jag har börjat gilla kaffe.
30. Mitt drömresemål är New York, Västindien och Skåne.
31. Jag går rätt uselt klackar.
32. Jag har aldrig varit i skärgården på riktigt. (då räknas inte fjäderholmarna)
33. Jag älskar Stockholm.
34. Jag är för aborter.
35. Min lampa är jätteball och kommer från Indien.
36. Just nu vill längtar jag efter utländska mat som thai, kina och grekiskt.
37.Fucking Åmål är en av de bästa Svenska filmer jag sett.
38. Mina föräldrar bor tillsammans.
39. Jag har 7 par jeans.
40. Jag ska höja mitt NO-betyg från G till VG denna termin.
41. Jag tycker inte etanol är så bra med tanke på konsekvenserna i Sydamerika.
42. Någon gång ska jag köpa massvis med ramar och rama in fina bilder.
43. Jag vill ha en liten svart across-body med nitar.
44. Min favvo-outfit är min morgonrock och tofflor ;)
45. Vår blogg kommer alrig bli känd, haha
46. Det skulle vara roligt att vara barnvakt nån gång.
47. Mjukglass är för mig ett sommarmåste.
48.Egentligen borde vi fixa nån header men det kommer vi nog aldrig orka.
49. Jag är miljöpartist.
50. Nu är listan klar, yey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

46. Det skulle vara roligt att vara barnvakt nån gång.



du kan vara barnvakt åt teresa, skulle vara skönt att slippa henne några (alla) kvällar i veckan!

2009-01-15 @ 17:05:35
Postat av: Georgeeeeeeeee

låter inresserad. hur mycket tar du?

2009-01-15 @ 18:17:25
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Teresa

george: eller så kan du duscha kristjana (om du nu tycker att det är så roligt) eftersom att hon bara duschar 1 gång i veckan... det börjar bli plågsamt.

2009-01-15 @ 18:19:41
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Freddan (du vet vilken)

jag tar ingenting, jag betalar dig typ eh .. en apelsin eller nåt. är lite pank just nu hahaha.

2009-01-15 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0