I takeet lyser stjärnorna.

För alla som missat var jag och Teresa och såg I taket lyser stjärnorna nu ikväll. Den var faktiskt bra, och den var rätt så lik filmen. Jag som trodde jag skulle grina ihjäl mig men jag grät inte en enda droppe, vilket var tur. Dels för att jag skulle jättedeppig, och des för att min mascara inte skulle förstöras. Det är ju skitsexigt. Inteeee.

Efter filmen gick vi in på nåt Espresso House där jag drack ett jättegott te. Nice. (och ja, jag har börjat gilla te....igen..) Bra slut på bra kväll!

Kommentarer
Postat av: julia

åååh, den vill jag också se!! men jag tror inte jag vann de där gala premiär biljetterna :(

2009-01-20 @ 12:57:31
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0