I´m back!

Jag är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk! YES! Jag är så glad att det bubblar i magen. (Nästan iallafall, hehe) Idag ska jag till stan, in en sväng på en tygaffär och köpa tyg. Roligt. Ska sy kjolen som finns nåt inlägg tidigare. Sen ska jag bara gå runt och strosa lite, kolla på rean och få mentala utbrott på alla 23 miljoner människor som krigar på Gina Tricot. Sounds Nice =)

En annan viktig grej! Jag ska börja nytt liv! Ett nytt-nyttigt liv. Efter att jag vägde mig igår (just därför jag undviker vågar) hade jag gått upp fem kg nu efter julen. Något som MÅSTE ändras. Jag har inte tränat på evigheter. Därför ska jag komma iform nu i Januari. (det låter iof lite patetiskt att jag har kommit på den idén för det har väl typ resteerande av Sveriges befolkning också lovat sig själva.) Jag ska bl.a.:

- träna 3-4 ggr i veckan.
- köra på godisveckor (d.v.s inget godis eller dylikt mån-tis-ons-tor.)
-Käka knäckebröd ist för mjukt bröd.
- Gå till tåget ist för buss.
-äta skitnyttiga mellanmål
-hoppas på det bästa.


Nu ska jag klä på mig och GÅ till tåget. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0