HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

För 25minuter sen var jag jätteglad för vi har sovmorgon imorgon vilket betyder att man kan göra te och mackor och kollapå SATC. Yehooooo, ellerhur?

Men så är man förstås Sveriges smidigaste människa och skär ett 5 mm djups sår i tummen MED EN OSTHYVEL. Notera OSTHYVEL... Hur lyckas man? Men nu är jag jättedeprimerad för jag går runt med en gigantisk tumme som tunkar och dunkar så att man blir gryyymt irriterad och tänker på alla grejer jag inte kommer kunna göra på en vecka nu (ska ha ett bandage i en vecka)
- Skriva på datan. Det här inläggwt har hittils tagit en kvart att skriva, för jag skriver bara med 4 fingrar.
- SMSa. Herregud, jag kan lika gärna sätta mig i en rullstol och dö..
- Tvätta händerna efter toabesök ;)

Etc. etc. Men herregud...
 Imorn blir det i alla fall skola och sen String med flickorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0