Hej.

Har kommit hem från skolan och jag somnar snart. Jag orkade inte göra något med någon för jag dör snart. Jag har fått sömnproblem. Jag sov 4 timmar inatt och nu har det fan blivit en tradition, höhöh.. Nej men det är ju jättejobbigt.

Och jag lackar på tv3 för dom tänker inte innan dom gör tv-planeringen.. Varför sönder de SATC klockan 11 på kvällen? Om jag går och lägger mig halv elva somnar jag två, då somnar jag halv 4 om jag går och lägger mig 12.. Yehooo. Ååhhh! Kan de inte ha det klockan 10 i alla fall?! Dödadödadöda, moahhahaha..

Nu ska jag ta en kopp te och lägga mig i sängen med en glamour och sen sova. Jag orkar ingenting just nu.

GODNATT.



UPDATE: Jaaaaaa! Det går Sex And The City klockan halv åtta också. Yesyesyes. Pussssssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Freddan (du vet vilken)

hahaha nice att du planerar hela ditt liv efter ett tvprogram :D

2009-01-12 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0