Hahahahhaha...

... yeah right att jag skulle plugga hela dagen va? Eller jag skulle ju, men jag tror knappast att någon trodde att det skulle bli av.

Istället var jag med pappa och syster 10.30 till 13.00 i Barkarby.

Nör vi kom hem kolade jag med Kristjana på Madagaskar. (Fyfan vad den påminner om Twilight där i slutet förresten. Ni vet när Edward Cullen upptäcker att han inte kan kontrollera sina "vampyrimpulser" så vill han inte att hon tjejen ska vara nära honom. Precis som Alex vill att Marty ska ta avstånd när han upptäcker att lejonreflexerna tar över ibland)

Sen har jag ätit ägg vid tre tillfällen (frukjost, lunch och mellis)

Och bytt om 4 gånger. Från pyjamas till pluggkläder (mjukisar och linne), från mjukisar och linne till kläder att ha i Barkarby, från kläderna som jag hade i barkarby till mjukisar och t-shirt och nu ska jag byta om för jag ska iväg på middag hos Klaras familj.


Såhär såg det ut när deras familj var hos oss någon gång i Augusti. Niceprice! 

Kommentarer
Postat av: Freddan (du vet vilken)

haha 10.30? 11.45 var det...

2009-01-05 @ 16:18:25
Postat av: Georgeeeeeeeee

men vafan!!!!!!!!!!!!!!!1 nu vet jag ju hur madagaskar slutar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

2009-01-05 @ 17:14:40
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Georgeeeeeeeee

aha...ettan........ hehehe

2009-01-06 @ 00:46:26
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0