GOTT NYTT ÅR

Så var det 2009. Gårkvällen var oslagbar. Först käkade jag middag med familjen. Jättegott var det, kalkon! Sen åkte jag till Malin och vidare därifrån och mötte upp Cissi och sen drog vi vidare på fest hos en tjej som hette Helena. Stannade där till tolvslaget och sen vid halv ett gick vi vidare. Vid busshållplatsen träffade vi några som Malin kände så vi stanade där i en timma ungefär och sen vid halv 2 åkte vi till Olle och kollade på film med honom och Patrik.

Kom hem till Malin halv sex och kakade massa och kollade på Gossip Girl och sen somnade vi vid 8. Cissi var tvungen att åka hem vid 10 men jag och Malin vaknade kl 2, käkade frukost och sen åkte jag hem.

Hljdarhöjdarhöjdarkväll, för ingenting gick fel, Förutom att vi kanske behövde vänta lite för mycket på tåg och gå alldeles för långt, heheh..

Bilder kommer om jag får tag på några, men nu ska jag göra ingenting! Love it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0