Första skoldagen

Hejhej...
Var i skolan från 10-11. Onödigt.. I alla fall så ska jag göra tomatsoppa snart, och här kommer lite bilder från i söndags när jag var på stan med Cissi och Julia:


Det här hade jag på mig (förlåt för fucking usla bilder). Mina fina ankelboots från the H and the M.




Vi fikade på Espresso House på Regeringsgatan. Fan vilken härlig inredning!


Och Julia var söt när hon drack!


Och Cissi var söt när hon drack (och Julia var ocskå söt!)


Och jag var lite mindre söt!

Kommentarer
Postat av: ciiisssi

Uuuuusssh för bilden på mig!

förlåt för att vi bara gick idag efter skolan, du är sötast . Puss!<3333

2009-01-07 @ 19:19:52
Postat av: Teresa

Aw, gumman :') det är lugnt, jag gick med joanna. jag blev bara förvånad för ni stog rakt framför mig, så jag trodde ni vänta, hahah ;) och om ni undrade varför jag inte skickade till dig va de för att jag råka radera ditt nummer imorse.. men sen tog jag det från kristjana i eftermiddags, hehehe ;) älskar dig lilla vitrinskåp :)

2009-01-07 @ 19:48:49
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: julia

hahah, fan va het jag är i bakgrunden på din "outfit" bild :P älskar dig gumman

2009-01-08 @ 14:03:34
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0