Sista lovdagen...

Hallå folket!

Idag har jag faktiskt pluggat. Engelska dessutom (det ämnet jag helst vill höja mig i). Så nu är jag stolt, hehe... Och nu måste jag städa mitt rum och jag hatar min kamera!!!  Den är så jävla dålig och det dåliga är att jag inte kan säga det till pappa, för han har ju köpt den för typ 3 månader sen. HATAR HATAR HATAR. Och nej jag är ingen bortskämd äckelunge, utan jag hade en kamera, men skärmen gick sönder så pappa ksulle byta den och sen fanns den inte så då kom han hem med en annan kamera, som var hur dålig som helst. Men jag älskar min pappa i alla fall! :)

Och dessutom har jag städat mitt rum och fixat naglarna som jag har försökt göra i evigheter nu, men aldrig orkat. Yeey!

Imorn är det upprop i skolan och sen ska jag ha utvecklingssamtal och efter det äta ute med familjen, eftersom att Kristjana fyller år. Yupppp.. Snart fyller jag år också! Bara... 6 månader kvar!!


MIn födelsedag 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0