Asosasosasos

Är det bara jag som börjar tröttna lite på Asos-hysterin på alla bloggar, trots att den är fullt förståeligt eftersom att kläderna är älskvärda och priserna är väl budget (för alla över 20). Dessvärre har jag inte kroppen för att kunna handla vad som helst på internet (hej jag är dvärg) men de här är ju... Ehm, jag orkar inte beskriva de med något jätteunikt-modebloggerska-ord men de är galet snygga i alla fall.

ASOS Zip Back Fitted Satin Dress  Glamorous Frill Sleeve Stripe Bib Dress

Rare Halter Low Back Ruffle Mini Dress Unique Boutique Gathered Prom Dress

Jag är totalt såld på de där den där bara ryggen. Skulderblad är det snyggaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0