17:29

Det går uppåt för bloggen. Ha. Ha. ha.

Goddag förresten. Idag kan jag meddela folket att jag har varit en fett aktiv individ. Klev upp vid nio, (wohooo!) sen duschade jag och åkte och handlade med pappsen. Kom hem och proppade i mig majskolvar (göttigöttgött, men jag blev illamående eftersom jag åt alledes för snabbt), sen åkte jag in till stan med sunder och linnéa. Där köpte jag the skirt of my life (nejmen hittade en sån jag exakt ville ha; pennkjol med stor dragkedja därfram) på Weekday. Synd bara att jag ser ut att vara i tredje månaden, men somsagt. Jag ska ju börja jobba bort mina extrakilon. Nån gång. Och nu har jag baka cheesecake tills ikväll, duktigt va? ;)

Min dag i några meningar. Måste passa på att utnyttja de sista jullovsdagarna nu innan helvetet drar igång igen. Dessutom måste min kroppsklocka ställas om, somnar tidigast två och vaknar elva.


Sånhär cheesecake blev det. Fast denna bakade jag i mars typ, och utan passionsfruktsgrejset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0