Lördag kväll

Kom just hem från Linnea. Kollade på White Chicks. Bäst var ju helt klart "It´s not just a bag, it´s a Prada". hahahahahahahahaha. Jag ägde hennes kök och bjöd på specialpasta med Fetaost, och Linnea stod för huvudmomentet; Chokladgegga! (egentligen heter det något fint fanskt ord men just nu kommer jag inte på det.) Fyfan vad gott det. Verkligen det godaste jag ätit på veckor, typ... Man kokar upp grädde och choklad häller över det i en skål över några värmeljus och doppar skiiiiiiiiiiitmycket choklad på fruktbitar. Bonjour!

Där ser ni stora lasset med fruktbitar och så chokladgeggan (med det franska namnet jag fortfarande inte kommer på.)
/Klara


Kommentarer
Postat av: Anna

Fondue heter det! tur att du har mig =P

2008-09-21 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0