22/9, ett tag sen?

Skitkul, fetgrå outfit som man får ha på sig när det är regnigt och kallt ute. T.ex. som en svart klänning från Gina, väska från wedins och stövlar från åhléns. Och man kanske inte alltid har lusten att frågasin mormor var hon har köpt koftan som hon har gett en...



Såhär såg jag ut den 22/9 och jag håller inte koll på vilket datum det är och jag är säkert en vecka efter för blogg.se fungerar knappt, eller jag, kanske någon timma om dagen och hur stor chans är det attt man skulle lyckas sätta sig vid datorn precis den timman liksom? Om ni inte kan svara på den frågan så så plugga på lite om sannolikhet och så kan jag berätta för er att svaret är 1/24 eller 0,0417. Och om ni fortfarande inte fattar så går ni antagligen i lågstadiet eller har skippat lite för många lektioner..

Och just nu är jag sur på allt och alla.

T

Kommentarer
Postat av: Shadelishady

INTE PÅ MIIIIG!!!!!

2008-09-24 @ 18:50:51
Postat av: Teresa

Hehe, jo. Alla förutom SPONGIS :)

2008-09-24 @ 18:51:32
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0