Premiärinlägg

Hello folks.
Mitt första inlägg i den här bloggen och det känns inte helt bra. Klara som har en helt otroligt gullig och välskriven blogg så kommer jag här och förstör allt. aja, vi får väl se vart det går, hehe...

En kort sammanfattning om mig då. Ja, Klara och jag har väl i stort sett samma humor så på den fronten kommer det inte bli så mycket förändringar, haha. Kommer i alla fall blogga här och se hur det går och det kommer gå åt helvete för jag och Klara är såna stora optimister förstås och det kommer gå jättebra med 10 läsare i besöksrekord. Niceprice. Puss på er sålänge!


Klara och Teresa fixar tågkänsla påväg hem från Östersund. Gissa om folk stirrade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0