Min Kväll

Godnight! Jag fick offra min Heroes-tid för kemiplugg. Var tanken. Fast är man inte vid teven är det datorn. Något roligt som hände alledes nyss var iallafall när mamma upptäckte facebook."jaha, men hennes namn känner jag igen, vem är hon?" och " men nu har du fått något i din mejlbox, vad är det?" och "vad är det här för något, bildalbum. Lägger man upp bilder där?" Hahahahaha. Min morsa hon är lite efter hon. Och sen har jag vaccinerat nelli ikväll också, det gick väl bra. Och sen har jag ätit världens äckligaste och allmänt konstigaste middag @ hundra år. Hookiefilé med senap, jordnötter och äpllen. SENAP, JORDNÖTTER OCH ÄPPLEN! Blä! Och ja, det var uääääck! Puss från K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0