Jag är ett jävla klantarsel

Hej! Idag har jag begått det klassiska misstaget. Imorgon har vi idrottsdag men mina gympaskor står i skåpet i skolan och förstås så råkade Malin ha mitt busskort så jag kunde inte åka tidigare till skolan. Men som tur var mötte jag henne nyss och hon gav mig det, men det läker inte såren för att jag missar vår otroligt långa sovmorgon på en halvtimma imorgon. Arggh.

Anyway så ska jag göra köttbullar och makaroner nu, som matsäck imorgon. Tillskillnad från andra älskar jag stora matsäcker så man blir skitmätt och rullar fram på springbanan istället flr att springa. Love it!


Appropå ingenting är mina småkusiner sötast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0