Min lista på kom-ihåg-grejor från filmer

Jag har kommit på att vi människor tittar way too much på tv. Ganska waisted time med watevaaah. Jag har i alla fall tre påhittade metaforer från filmer. Asså typ när man i verkligheten säger typ "åh du ser ut som ... i den där filmen!" och så har man använt de flera gånger.  Här har ni dem!

1. Den mest klassiska. HIGH SCHOOL MUSICAL HATTEN.  Kommer ni ihåg den blonda snubben som är brorsa till den där bitchen (Ryan Evans tror jag han hetter) Om ni inte kommer ihåg honom så måste ni ändå komma ihåg hans hattar! Den här baskern!



2. Den här använder man när någon gör såna där oemotståndliga hundögon. SKREK-KATT-ÖGON. Ni får titta själva! :


Mjaaaau?

3. Den helt otroligt roande SPERMALUGGEN. Ni vet när fjortisboys ska dränka håret i vax så blir reslutatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0