Jag har bajstråkigt

Dej:
1. Hur lång är du? 1 och 60
2. Vad vill du bli när du bli stor? något där man tjänar mycket cash och gärna något där man kan vara sådär jättesexigt kontorsklädd.
3. Vad pluggar du? grundis
4. Har du långt hår? för kort. axellångt ungefär.
5. Vilken hårfärg har du? brunt?
6. Sminkar du dig? jaadå :)
7. Använder du läppsyl? alltid
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart och rosa
9. Har du kysst någon idag? nope

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? jadå
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? mamma, hatar pappa! haha, nejdå. kan man ens svara på en sån fråga? självklart är båda lika bra.
3. Hur många syskon har du? en storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "jaaaa. jag vet, jag är inte döv!"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kycklingpilaff
6. Hur många ställen har du bott på? ett
7. Vem i din familj stör du dig mest på? K-R-I-S-T-J-A-N-A
8. Vilken familjemedlem är snällast? det är nog olika. inte är det kristjana i alla fall..
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? idag. vi rostade bröd tillsammans.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? emma tror jag?
3. Har du kysst nån kompis? jaa. jag är jättelesbisk! haha, nej. bara pussats jättemycket.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej.
5. Vem har du varit kompis med längst? klara förstås :) 12 och ett halvt <3
6. Vem känner dig bäst? kristjana tror jag (a)
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? oj, länge.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? ja gud ja. jag är en ärlig människa. haha, nej självklart inte.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? ja! särskilt klara! tror inte att jag pallar den människan så länge till..

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? mjukisar och en jättetröja. helt otroligt attraktivt.
2. Har du bytt om idag? ja. skulle prova vad jag skulle ha på mig imorgon kväll.
3. Favorittröja? ojoj.. det måste nog vara en som mamma har köpt på H&M. en grå stickat med turtle neck. lovely
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? vitt linne kanske?
5. Har du gett bort kläder nån gång? jaa.
7. Har du handlat kläder genom internet? ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? ja. jag säger att jag har 90 H ;) haha..
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? trikåer :)
10. Vad använder du för skor?  stövlar, stövletter och några tygskor.

Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? jaaa.
2. Klä dig annorlunda? det beror på om det är annorlunda=ugly-betty-skitfult eller annorlunda=snyggt och moderiktigt.

3. Vara dig själv? som fan. varför vara någon annan?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ja, särskilt i badbyxor.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? hhah, vilken sjuk fråga?
6. Pierca dig? ja, jag tror det nu, men jag skulle banga ögonblivket innan (a)
7. Ge dig på utmaningar? alltid.

8. Ha sex på offentlig plats? varför skulle man när det finns sängar ;)
9. Vara omogen? vågar? hahahha, OM jag vågar.
10. Äta små kryp? bara om dom är av gele..

Skolan:

1. Vad heter din skola? kunskapsskolan

2. Vad heter din favoritlärare? leila kanske?
3. Vad är ditt favoritämne? engelska
4. Snyggaste läraren på skolan? Gunnis!
5. Fulaste läraren på skolan? Julia Östedt
6. Tråkigaste ämnet? matte!
7. Har du skolkat mycket senaste året? nopsi plopsi
8. Hur tar du dig till skolan? jag åker med ett fartyg som fraktar kol, till serbien och sen tar jag flyget därifrån till arlanda och sen arlanda express.

Någon:

Som förstår dig: ingen?
Som du saknar: onur (hahahha, emma och malin fattar)
Som du längtar efter: lördag!
Som du hatar: hitler

Vem:
Kramade dig senast: julia
Pussade dig senast: cissi
Var hos dig senast: julia, erika och cecilia
Var du hemma hos senast: klara
Ringde dig senast: emma
Ringde du senast: cissi

Jag:
Är singel: jaa
Saknar någon just nu: alla som jag älskar <3

Är rädd för att bli övergiven: nej, jag litar så mycket på mina kompisar.
Svär ofta: älltid

Sjunger i duschen: hahahhaaha, skojar du eller? jag sjunger som fan.
Är en morgonpigg person: ja. men jag kan vara lite morgonseg.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: för pengar ja.
Är kär i kärleken: det beror på vem kärleken är
Skrattar åt mina egna skämt: haha, ja, jag är den enda som skrattar åt mina skämt!
Vill ha barn: ja


Har du:
Piercingar: i öronen
Syskon: storasyster
Pojk/flickvän: nopsi plopsi
Jobb: nej
För många vänner: absolut inte. alldeles perfekt många och jag hinner älska dom alla
Rymt hemifrån: ja
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: om man får säga ja, så gör jag det. men inte alltid

Sagt "jag älskar dig" till någon: ja? jag älskar ju alla! (förutom emos, och rasister och andra dumma människor)
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: hahha, jag lever olagligt ;)
Somnat i skolan: nej, malin håller mig vaken!
Brutit ett ben: ja, foten.
Tappat bort mig i min hemstad: ja.
Sett en fallande stjärna och önskat: ja!
Varit otrogen: nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja

Smugit ut utan lov: ja

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: jepsi pepsi
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtandes: jadå

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: hela tiden. jag tycker att det är svårt att gå förbi en spegel utan att titta på sig självö
Ha ångest: över skolan har jag hela tiden ångest..
Drömma mardrömmar: ja

Klä dig i svart: nej, inte så jätteofta faktiskt.
Hata folk: hahahah, are u kidding me? jag hatar alla som inte älskar mig.

Lita på folk: jag litar på dom som gör sig förtjänta av det.

Sista personen som:
Sov i din säng: hahaha, jag tror alla vet vem!
Fick dig att gråta: emma (a)
Du delade en dricka med: julia, malin, emma, leonor, kimberly, cissi, olle, patrik, denise & helena (haha i onsdags alltså)
Skrek på dig: kristjana
Du fick sms från: cissi


Kommentarer
Postat av: Nilufer

niiicee blooooooggg

2008-10-31 @ 23:48:10
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Astrid

räknas daggmaskar till kryp i gelé?:P sen är linnen på killar INTE hett!

2008-11-01 @ 00:39:17
Postat av: Teresa

hahahhaa

Astrid: öhm, ja? dom smakar gele? daah! och sen är linnen på killar visst snyggt, så man får se deras trimmade magmuskler smälter

2008-11-01 @ 09:21:30
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: leonor

är du 1.60 ?! :S

2008-11-01 @ 16:08:34
Postat av: Astrid

euw,euw,euw!!! NEJ! killar som bär linne borde straffas med döden!

2008-11-01 @ 18:00:38
Postat av: julia

5. Fulaste läraren på skolan? Julia Östedt



tack, gumman, tack :)

2009-01-03 @ 20:25:42
URL: http://jowlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0