SUPRISE

Hej! Idag ska jag göra lite allt möjligt. Är egentligen inte helt återställd, men jag har ju för i helvete höstlov och det måste utnyttjas! Så dagens to-do list ser ut såhär:

- Åka till Vällingby och köpa lite nya underkläder, någon ansiktsmask och bodylotion.
- Bjuda syster på lunch i Vällingby (för jag är världens gulligaste)
- Yogapass
- Hemmaspa

Ja, det var väl ungefär det. Hoppas att jag mår lite bättre ikväll då, då det blir mys med några vänner. Niceprice.



Bjuder på ett av mina konstverk (höhö) på min syster som alltid lyckas se så kul ut när hon blir förvånad! (hon kommer bli skitsur för att jag lägger ut det här, men man kan väl se det som en kompensation för LUNCHEN SOM JAG BJUDER PÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0