Sjätte Oktober

Nu har jag gjort ett rätt misslyckat försök att göra en cappuccino. Snabbkaffe och skummad mjölk som vispades ut över hela köket eftersom de nya batterierna på ikeas niokronorsmjölkvisp var helt för starka. Så tillslut skummade jag mjölk (och det gick bättre andra gången) och käkade det á natural. Vilket inte rekomenderas eftersom man mår fett obra. Jag tänkter nog inte ibland.


Härlig pose förresten (och nej den var inte fejkad för jag vände mig precis om och skulle gå ner på gräsmattan)

Pennkjol Älsklingsaffären Gina Tricot,
Gammal omsydd á la egen stil t-shirt,
Favoritskorna från H&M (som syns väldigt dåligt.)
Guldigt halsband virat runt handleden också H&M

Tack o hej leverpastej. Klara.

Kommentarer
Postat av: Brad Pittbull

ysch, leverpastej är äckligt

2008-10-06 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0