Pics

Nu är jag hemma och jag älskar att åka tåg.

Lite bilder från min underbara weekend där största delen har gått till att äta!

Lördagsrusning på Östersunds shoppingstråk.


Fina stortorget som blivit fula ombyggningstorget. I bakrunden Frösön och Frösöbacken.


Morfars gamla skola för alla intresserade. Hehe.


Sol och Årefjällen i bakrunden. (och morfar i keps)


Morfars barndomshus och en sjö (och ni kanske förstår att vi åkt till byn där jag har hela släkten. Typ.)


Och idag kom det snö. (och ja, jah har faktiskt längre ben. I Hope.)


Tröttnat på fjälbilder? Det finns inte så mycket annat att fota. ;P (här ser ni även att snön smält bort, bilden tagen idag alltså)

Varför jag inte är med på någon bild, jo jag stod bakom kameran. Mohahahaha.
Take care Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0