Misslyckat

Fetaste skavsåren på grund av stövlarna. fan.

Husomhelst, idag var tanken att jag, mamma och Anna skulle åka in till stan och dricka Afternoon tea. Det är så j*****vla gott. Haha, med guess med vårt vanliga flyt var det ju helt fullt på Classic Tea Room. Besviket. Sjukt besviket. Men nån gång inom den närmsta framtiden ska jag öppna privat tesalong!  Fast då måste jag ioförsig skaffa mig en fin tekanna, men det fixar sig. Puss!


Cream Tea i England i somras på språkresan. Med Clotted cream och allt!

Kommentarer
Postat av: Brad Pittbull

kom till oss ikväll och drick te istället :D

2008-10-19 @ 17:09:04
Postat av: George Clooney

jo, och köpt kladdkaka!

2008-10-19 @ 18:15:18
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: The No1. LOUSY PELLE

haha, för alla vet ju hur mycket klara gillar te, ellerhur? gossip girl klockan 7!! om du vill se det :) <3

2008-10-19 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0