Min tur att uppdatera

Kände att det kanske var min tur att uppdatera. Men egentligen måste jag plugga, men eftersom att jag är Sveriges bästa kompis så gör jag det här för dig Klara! Höhö..

Kan ju börja med att jag längtar tillbaka till sommaren helt grymt mycket men ändå tycker jag att det är mysigt med höst. Men man har alltid för höga förväntningar av hösten.

Nej men gud så mysigt att hösten äntligen är här! Nu kan man välja på att burra upp sig i en filt med sin bästis och med en kopp vaniljte i ena handen och en fjärkontroll i andra och zappa mellan SATC shoe box (som man förstås fick när man fyllde år..) och gamla Top model avsnitt och ha det allmänt mysigt när regnet smattrar mot fönsterrutorna. Eller så kan man sätta på sig sina finaste stövletter, sin jättedyra Nina Ricci kappa och stickade helt otroligt mysiga accesoarer och bege sig ut i regnet på en promenad under ett helt vattentätt paraply där det inte regnar in på sidorna.

The truth:

Man sitter inne och pluggar och vill jättegärna se på Top Model och SATC men kan inte för steg 18 ska lämnas in imorgon och regnet som smattrar där ute är inget mer än irriterande och man vill gräva ner sig i sina hörlurar för att helt enkelt slippa det. Eller så tvingas man ut i regnet för att man måste gå till skolan och fast att man har satt på sig sina allra rejälaste gummistövlar och ett heltäckande regnställ samt bär ett paraply som har större diameter än sin egen längd, så kommer man till skolan och lämnar långa spår efter sig så att det egentligen borde gå någon snubbe från Mc Donald's bakom en och placera ut "Varning! Halkrisk - skyltar".

Kommentarer
Postat av: Georgeeeeeeeeeeeee

Livet är förjävligt

2008-10-06 @ 20:52:39
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Teresa

Japp, life suckelisucks :(

2008-10-06 @ 21:33:24
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0