Min dag

Hej kära läsare (George Clooney och Brad Pittbull).

Idag har det vart en sån där typisk höstdag. Skitmysig förstås. Bärjade med lite plugg på morgonen (lite nytta måste man ju göra) och sen en promenad i det skithärliga vädret med Klara. Vi hade sådär underbart kul som folk bara har på musikvideor där de slänger löv på varandra och är allmänt lyckliga för ingenting. Vi utnyttjade löven
på marken och körde norsk fylla. Då dör man ju liksom inte om man ramlar för löven är mjuka. Skitsmart. Plockade lite löv också och la i et fat här hemma så det vart höstigt och snyggt. Lovie.

Sen körde vi på varm choklad hemma hos mig och efter det har vi städat mitt rum så det har blivit jättemysigt. Kommer bilder på det så småningom. Helikopteranna (klaras syster) kikade förbi också men satt mest i min säng och skrattade. Nu börjar Gossip Girl snart och sen blir det film med systrarna Petterson. Chillis. Pussa /T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0