Hej bloggen! (not serious)

Hej folket!
Idag blir det nog inte så mycket blogg (omkr. 20 inlägg) för jag ska plugga (titta på totally spies) och behöver koncentration (matro). Jag har varit en dålig bloggare de senaste dagarna.. Ska skärpa mig people.
Men det har ju inte hänt så mycket heller.

På onsdag kväll var det partey. Det vart riktigt najs och ska bli kul att ses på lördag igen, people.


Sexipics snodda från Malin. Mina homies är SÅ JÄVLA SCHTEK. Hahaha..

Torsdag - Hade värsta segdagen igår. Typ vaknade halv 10 så låg jag och tjejorna och segade och käkade frukost och kolade på totally spies till kl.2 då gick jag till Klarinetten (Klara, hehe) och där blev det ännu mer chill.. OC i några timmar och på det - glass och chokladsås. Nice.

So long darligs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0