Bloggar

Nu känns det kanske lite som att Klara ansvarar för den här bloggen. Och bara därför måste jag konkurera ut henne genom att slänga mina söta klagomål och allt på världen. Så vilket är nästta hatobjekt? Jo - bloggar.

Asså egentligen, vilket patetiskt tidfördriv. Att liksom lägga ner såpass mycket tid på det. Dessutom ser 99,9 % av Sveriges bloggar ut ungefär såhär:

Inlägg 1: "Hej! Emelie heter jag! Jag ska blogga och mode, kompisar, skönhet, vardag och mass bilder! Enjoy!"
Inlägg 2: "Tyvärr har jag inte tillräckligt med tid och lust för att fortsätta driva bloggen."

Och det är inte roligt. Det finns stora bloggar. Och efter en månad med sin blogg borde man inse om man kommer bli en storblogg eller inte. Och om man inte har något at bjuda på så kan man ju bara lägga ner.

Men nu råkar det vara så att vår blogg är helt jävla överlägsen och nothing can stop us! Moahha!


Kommentarer
Postat av: George Clooney

jepp, vår blogg är bäst i världen. synd att det bara fyra pers som kommit på det.

2008-10-08 @ 19:20:46
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0