1 Oktober.

För att låta som en gammal tant, men gud vad tiden går snabbt!
 
För en månad sedan  hade jag lovat mig en grej att göra som fortfarande inte blvit gjort!

För två månader sedan var jag i fjällen och badade i en lite sjö med jättefin sandstrand.

För tre månader sedan befann jag mig i Hastings på språkresa.

För exakt ett halvår sedan satt jag på pappas jobb  och bloggade om ett Mangobodybutter, haha!

För exakt ett år sedan satt jag och kollade på Pochaontas 2 med Sofia och Johanna.

Vad gör jag om en månad då? Förmodligen något så intressant som att äta en klementin, deppa över att det kommer var typ kolsvart ute eller plugga. Puss på er /Klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0