plugga

Hello people. Verkar som att jag står för den största delen av uppdatering för tillfället. Shame on you Klara, höhö.

Jag och Klara har fikat och pluggat ett tag nu. Jag gjorde bajscupcakes! Hahahahahahahahaha. Jo asså det är ju såhär att ett litet tema som förekommer ibland här på bloggen är ju just ironi och jag blev ju förstås lite inspirerad av Blixman (ni vet kvinnan som typ lever för cupcakes? lite patetiskt om jag själv får säga, men om hon gillar det så är det klart at hon ska få göra det) och då gjorde jag parodi - bajscupcakes! Det var väl lite "fyndigt och snärtigt" sådär! Haha, (läs: ironi)

Hur som helst så pluggar vi fortfarande. Och det snöar ute och jag är överlycklig för jag vill ha jul nu!

Men nu är det plugg, plugg, plugg. Kul liv va?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hah! Hur vågar du gå in och trp att du har så stor makt öer mig?! Glöm att du får behlla den där rubriken gumman..

2008-11-20 @ 17:29:57
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Georgeeeeeeeeeeeee

okej, förlåt. men vi kan väl köra på båda rubrikerna isåfall? hehehe

2008-11-20 @ 17:44:49
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0