Pluggeliplugg..

Hej Sverige.
Idag planerar jag att komma för sent till skolan. Jag är bäst på tidsprioritering alltså!
Jag har svinont i halsen och jag vill verkligen bli frisk nu för jag har ingen tid att bli sjuk! Jag får inte.. Så jag öser i mig te och sover 10 (minuter) timmar och hoppas att det blir bättre.

Men nu är det en ny vecka och självklart kommer en ny To-do-i-skolan-list à la Blondinbella:

- Börja på ny kurs
- Redovisa 17 SV (tisdag)
- Redovisa 14 FR (onsdag eller torsdag)
- Redovisa 19 ENG (måndag)
- Börja på 20 ENG
- Börja på 20 MA

Och om vi stryker hälften och dividerar resterande med 3 och sedan subtraherar med 1 så får vi fram det som jag kommer att hinna!

Det här ska bli en riktig jävla pluggvecka. Och förlåt alla om jag kommer vara totalt avvisande men jag kommer ignorera allt som kommer i min väg, moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0