Förrädare

Hehe. Jag vet. Men zebrorna var ju så gulliga.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hahhaah, kul. Nu kommer folk tro att vi har en "rädda-zebrorna-blogg" Great!

2008-11-20 @ 17:32:28
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Georgeeeeeeeeeeeee

är zebror utrotningshotade?

2008-11-20 @ 17:43:05
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Stella

vad är zebror för nåt?????

2008-11-20 @ 17:47:51
Postat av: Fredrik Reinfeldt

Sebror eller zebror (Hippotigris) är en släktgrupp eller ett undersläkte i familjen hästdjur som omfattar tre arter och ett flertal underarter som kännetecknas av tydligt markerade mörka strimmor mot en ljusare bakgrund. Det är den enda grupp av vilda hästdjur som inte räknas som utrotningshotade.

2008-11-20 @ 17:48:31
Postat av: Georgeeeeeeeeeeeee

fredik har totally fel! zebror är något man gör när med zebrorar, som är en typ av gudstjänst för en minoritetsreligion som finns på en ö i indiska oceanen. jag tror man gör någo med tågnaglarna men jag är inte säker

2008-11-20 @ 17:54:33
URL: http://morklila.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Men skärp er? Vart är sverige påväg egentligen..? Är ungdomar såhär obildade? Fy farao..



Zebror är en eller ett flertal paraciter som lever på människakroppar. Dessa kvalster är kända för sin tendens att sätta på sig gympadojjor och jogga i nacken..



Nej fan, jag pallar inte. Ni hade skrivit allt roligt redan så min plev pisstråkig. /Teresa

2008-11-20 @ 18:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0