fredagen

Värdelöst eller underbar dag, bestäm själv. dagen började nästan bra iallafall. Vi skulle ha friluftsdag på IP och jag cyklade dit. med min hjälm! ja, jag fick för mig att det var ännu töntigare att ligga blodig på gatan istället för att ha hjälm, och det stämmer ju såklart. När jag cyklade över bron kommer såklart en massa killar i åttan, och jag måste cykla förbi dom. Annars skulle jag bli sen när jag skulle möta Johanna. Och då känner jag alla blickar i ryggen. vadå töntstämplad amatörsjua? Uasch. Dagen fortsatte i vanlig takt, utom att vi skulle möte samma åttor (tror jag) i 60 meter! Jag kom sist såklart, en underbar chans att skämma ut sig lite till. och den utnyttjar jag, såklart. Samma grej hände också när jag skulle cykla hem, alla-åttor-som-går-på-trottoaren-och-glor-sönder-min-rygg-när-jag-kommer-med-min-musse-pigg-tygväska-grejen. fast vi slog dom i dragkampen, suckers! Mohahah. Hemma sen. Jätteskönt, ända till jag får skiiiiitont i magen. och då tar det en timma inna jag (och mamma) upptäckte att jag har sträckt magen. Det gjorde verkligen asont! Jag som skule iväg på cybertown. Jävla helvete piss dra åt helvete åsne skit! Sen kommer pappsen hem och han smörjde in mig i tigerbalsam. Så nu luktar jag sådär underbart frisk också. och lite morfar, för han använder alltid det. men han skjutsar iväg mig till vedugnen i Alvik där vi åt pizza. (härlig start på ´mitt liv som tjock´.) senare åkte jag hem och vid halv elva-tiden kom Olivia och Jenni. Vi gick och hyrde "Bring it on" två. Den var sugig, fast å andra sidan hade jag ju inte heller några höga förväntingar. Och nu har dom gått hem, och jag har ätit lite gamla nudlar. Det var fredagen det. puss! (och dessutom har besökssiffrorna sjunkit till typ noll igen, inte så bra. men tänk på barnen i afrika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0