nu har jag drabbats av bloggsjukan

Hej hopp. Idag är jag på ett betydligt bättre humör än igår, som tur är :) Och dessutom hade jag femton läsare (jag är sjukt stolt) även fast jag inte hade kommenterat någonting. Och i samma värva ber jag om ursäkt för en usel uppdatering, alla ni som ändå läser bloggen. Haha :D

Idag har jag haft en turdag. Det började med en otränad läxa som jag inte hade läxförhör på. Sedan fortsatte det med att jag fick en klipptid, annars hade jag fått vänta till på måndag. Igårkväll till min förskräckelse såg jag att hårtopparna hade klyvts! (eller heter det klyvigts?) Slutet på sagan blev lite avslappnande ridning, även fast jag blev biten i rumpan (och ja, det gjorde skitont) av min kära lilla ponny. Som den där låten, ni vet ;)

Nu har jag dessutom fått tillbaka blogg-och kommentera-lusten. Det var väl bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0