mitt liv som tjock

Sommaren= tjockisliv. För mig iallafall. Jag äter hur mycket onyttigt som helst just nu, och jag kan inte sluta. Jag blir beroende! En glass och choklad idag och just nu rabarbejpaj med glass. Igår blev det en tiptop, donkenfanta, (sån där som kommer ur en kran och är skitäcklig eftersom vattnet inte riktigt har löst upp sig med fantan) pommes frietes, eller pomfrit, eller fries, eller strips, bestäm själv och lite kladdkaka. Och det här är bara början av sommaren, tänk hur jag kommer se ut i augusti Det där med "jogga i skogen" är itne riktigt min grej, det blir liksom aldrig av. Inte blir det bättre av att vi har en stor burk delicatoliknande chokladbollar i kylen som bara väntar på att bli uppätna. Jag kommer se ut som Elvis när han var i sina (något) kritiska år. Kanske ska jag börja med Blondinbellas metod?

This is gonna go to the end.....

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag sitter och är så otroligt sugen på chocklad och jag har lovat mig själv (efter en godis frivecka) att även kö en godisfri helg. Inge lockande just nu :-S

2008-05-16 @ 16:34:24
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0