jag längtar ihjäl mig

Idag fick jag post! (woho, happening. Jag vet, men jag brukar vanligtvis inte få post, så jag blev jävligt glad :D) Hursomhelst, den innehöll addressen till värdfamiljen i England. och jag längtar ihäl mig. (drömsenariet) Tänk dig att vara i England tre veckor, träffa nya människor, äta en massa glass och njuta av en åtta kilometer lång strand. Inte illa va? (verklighetssenariet: Det kommer spöregna varje dag, värdfamiljen kommer vara otrevliga och alla ligger inne och läser på kvällarna.) Men det gäller att se det från den ljusa sidan. Förresten, vet ni vart man kan få tag på en såndär nerräknare, typ 6 dagar, två timmar, 43 minuter, 28 sekunder-sak? Puss!


Kommentarer
Postat av: Ana Banana

haha ja fast det är inte därför jag har nedräkning dit, jag åker nämligen till bulgarien då!

2008-05-19 @ 18:10:47
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0