inte läsvärt

Nu har jag ätit en förtjusande frukost som bestod av två leverpastejmackor och ett glas god morgon-juice. Härlig kombination va? Fast värst är väl nog apelsinjuice med kaviar. Uäääääkh! För er som inte har provat de, prova inte!

Och nu kommer jag på mig själv med att sitta här och prata skriva en massa skit. Just nu läser jag iallafall systrar i jeans, ettan. För andra gången. Då kom jag just på att Bridget är GG-Serena och Carmen är Ugly Betty!

















Nu ska jag återgå till det roliga Söndagslivet:
- Klä på mig
- Städa
- Göra massa annat tråk.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Klara är lite efterbliven :) Och Lena är ju GG-Rory (Gilmore Girls). Så de har ju alla blivit kändisar efteråt :D Puss!

2008-05-18 @ 13:10:08
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Klara

haha, ja vet. men vad gör man inte för att behålla den blonda imagen?

2008-05-18 @ 20:10:41
URL: http://morklila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0