vilken hemsk dag

Vakna. Stress. Ont i huvudet. Hungrig. Prov. Kaos. Ännu mera stress. japp, som ni ser har min dag inte varit den bästa. det fattades bara att vädret skulle vara sunkit, men som tur är är det fint :) 
Dagens räddning var när jag hade släppt in min underbara älskade Nelii och skulle gå ut och ta ut kaninerna. Jag hade inte stängt dörren så hon kom ut till mig igen och skulle se så jag inte försvann. Åhh, vilken sötis <3. Hon fyller för övrigt fyra år idag också :)
Har pasta i micron, måste snart springa till bussen igen. Man kan ju iaf glädja sig med att det är två dagars ledighet nu ;P

Kommentarer
Postat av: Kristjana

omg! är hon redan fyra år :o
det känns ju som nyss du fick sötisen

2008-03-08 @ 12:56:24
URL: http://ninelifes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0