Vilken härlig dag!

Förrutom att det fortfarande bränner i halsen. Skit! Sov ända till elva imorse. Min lilla bäbis låg och väntade på att jag skulle lägga mig igårkväll och precis när jag lagt mig la hon sig på min MAGE. Haha! Sådär härligt skönt med fyra kilo katt på magen. Somnade gjorde jag iallafall.
Jag börjar bli ordentligt trött på att vara sjuk nu. Det är ju så himla härligt väder ute "/ Det hade varit lite lättare om det varit som förra söndagen, men jag får väl överleva. Kom att tänka på när både jag och tessan var sjuka någon dag för hundra år sedan, då satt vi och pratade i telefon hur länge som helst, haha.
Hon och jag som skulle åka in till stan och besöka klart alla gatorna som finns med i Monopol. Det här skulle vara en perfekt dag. Typiskt. Får väl göra det någon söndag här framöver. 
Nu ska jag nog roa mig med att göra ett nytt collage. Lägger väl in senare idag. puss. 

Kommentarer
Postat av: Teresa

Crap Crap Crap. Men så kan det gå. Pusselipusspuss!

2008-03-16 @ 12:18:19
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0