utseendet, bra eller dåligt?

Goddagens! tisdag idag, vilket är bra. då är det bara två dagar till torsdag, för då är det bara en dag til helg. Jihhoooo :D Jag har nämligen börjat ( för fem minuter sedan ) tänka positivt *stolt*. Det är jag dock väldigt dålig på, måste jag erkänna. Dagen började som vanligt, d.v.s kris. jag har verkligen inget att ha på mig. kanske inte fysiskt, men psykiskt. You know what i mean....kanske inte. Men tyvärr kretsar det faktiskt väldigt mycket på vad jag har för kläder på mig. Något som också är ett av mina största problem. På det sättet att jag inte känner mig säker i mitt inre om jag inte känner mig säker i mitt yttre. Skulle man läsa det här tänker man nog att jag är ytlig. Det är jag nog då, ytlig, på det sättet iallafall. Då menar jag inte att allt jag gör kretsar kring utseendet. Det är enligt min åsikt, rätt töntligt. Att jag inte skulle kunna spela en innabandymatch utan att vara smikad etc. Men om man känner sig säkrare och har bättre självförtroende (vilket jag har) med "bekväma" kläder och smink, än utan. Varför inte "klä upp sig " och sminka sig då?

oj, vart tog mitt positiva tänk vägen nu?, haha

Kommentarer
Postat av: sarah

sant!
i agree with you. de klart hur du känner dej visar vem du e som person, visar om du e säker lr osäker.. sånt syns mer än man anar.

2008-03-11 @ 14:46:38
URL: http://SarahDenRara.blogg.se
Postat av: Froo

Jag håller med dig!

2008-03-11 @ 14:49:24
URL: http://froodie.blogg.se
Postat av: Teresa

Yes. Man får med självförtroende. Men man ska du FRAMHÄVA de delar man gillar av sitt utseende och inte dölja hela sitt Naturliga utseende. You know who i mean.

2008-03-11 @ 17:30:11
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0