tidsördriv

Gud vad varm jag är! Det känns som man kan steka ägg på mina kinder. Beror nog på att jag har laptopen på benen, ni vet ju hur vart det kan bli när man datanördat rätt länge, och sen har vi en brasa som brunit rätt länge i vardagsrummet.

För övrigt känns jag desperat. Sitter liksom i en stuga ute i Jämtlands landsbygd och det enda jag kan komma på är att sitta vid datorn med den  segusla täckningen jag har här ;P Dessutom borde jag nog istället lägga mig eftersom vi ska åka hem imorgon och vara hos farmor klockan tio och äta frukost där.

Men jag var ju såklart tvungen att dra ut på tiden yttligare;

M I N  P E R S O N L I G A  I N N E L I S T A (utan innbördes ordning)
Björn Gustafsson
bara tjugionio dagar till jag fyller år
mitt godisförbud går ut om typ femton dagar
fanta lemon/lime- finns tyvärr inte i sverige ;(
Stockholm
min nya skidjacka
Grey´s Anathomy

jag nog gå och ta ett glas vatten. jag är skittörstig. See ya

Kommentarer
Postat av: Tess

ha en trevlig kväll =)

2008-03-01 @ 23:19:46
URL: http://tews.blogg.se
Postat av: Teresa

jaaaaaaaaaaaaaaaaa. björnis min älskling!

2008-03-02 @ 10:36:56
URL: http://fajv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0