reklam

Tjohopp! Har verkligen inget för mig just nu. Tänkte därför ta upp några av mina favoritreklamer. Utan inbördes ording :P

Heineken reklamen när det är en bar på Jamaica eller nått där dom dricker Heineken-öl. plötsligt sakriker nån: "Tourists" (stavas det så?) och så tar dom fram de där drinkarna ut cocosnötter och börjar dansa vanlig "Jamaica-dans". Hahaha, den är sjuuuuukt rolig.

Iprenreklamen när iprentabletten sitter och zappar då det är en massa andra program som också har reklam om "fuskipren". Aja, ni vet vilken jag menar ;D

Och sist, men inte minst den nuvarande Lindexreklamen. Den har så himla bra bakrundslåt. Man blir nästan avslappnad när man hör den tycker jag. Hihi. Desstuom är modellen väldigt söt.

Nu har klockan som vanligt blivit rätt sen. Men det gör ju å andra sidan inte så mycket, är ju ändå inte trött. Ska kolla vad det blir för väder imorron. Man vill ju liksom ha fint väder man fyller år. Puss och Godnatt allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0