Påskens afton

Tjohopp kära vänner, och Glad Påsk förresten. Nu är jag då här, i Jämtland. Imorron bärs det av till Åre men vi firar påsken här. Imorse låg det två ägg under sängen. Ja i vår familj får man alltid äggen under sängen. En förkortad version av att leta efter dem i hela stugan. Funerar dock bra för mig ändå, hehe. I ena ägget låg det en ridutflyckt med mamma och syster. Så gulligt :) I andra ägget låg det godis (såklart) och en slant, av mormor.
Idag har jag åkt lääääängdskidor. Det avslutades med att jag inte orkade och satt och väntade på resten av konkaronget att komma tillbaka efter ha åkt till spårets stopp. det vill säga, det gick som vanligt alltså. Sedan kom vi till den roliga delen av det hela. Mat-tajm. Grillade korvar utomhus är hur gott dom helst. Solen vämde också så där perfekt. Inte är det varmt häruppe heller. På natten var det -16 eller nått och nu idag varierar det runt -7 i skuggan. Nu ska jag nog ta det sådär härligt lungt och läsa en bok, eller något. puss



Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt värre :) Älskar längdskidor;P

2008-03-22 @ 20:37:05
URL: http://www.heeejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0