Onsdagen

goddagens :) Kom hem från olivia för ett tag sen. Där sjöng vi "sing star svenska hits". Jag älskar det! Det är så otroligt roligt, även fast jag är sämst på det, haha. Ligger på Amatörnivå, men det var ändå bättre än förrut. Då låg jag på Töndöv, hihi.
Dessutom fick jag MVG på Spanskan. Jihoooo! Egentligen skulle jag få ett poäng från MVG med min lärare rättade fel. Smart som jag är säger jag till henne om felen och får poängavdrag. Jag är så j***a dum ibland. Rrrrg... men om vi bara har en chans att göra ett prov så borde hon bara ha en chans att rätta det. Sådetså!
Har inga läxor till imorron och fredag så då ja jag datanörda och glo på teve istället resten av kvällen. :D
Räkne med mer inlägg sen, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0