min kisse

Jag tycker synd om stackars nelli. hon har nämligen vänt på dygnen och är ute på natten och sover på dagen. jag ska försöka ändra på hennes sov vanor och få ut henne på istället på dagarna. Känner mig som en mamma som ska få upp sitt barn på morgonen. Nelli, jag är heeeeeeeeemma!!!, skriker jag när jag kommer hem. ingen raktion. Då försöker jag börja klappa henne så hon blir lite irriterad, då brukar hon oftast gå därifrån. Men icke. Hon lägger sig igen tre fyra gånger innan jag får lyfta upp henne och ta ner henne till dörren och släppa ut henne. Jag känner mig verkligen grym ;(  min lilla pussgurka<3

Har även haft två håltimmar två dagar i rad nu. På morgonen! Typiskt när nästa lektion börjar runt tio så hade man fått värsdens sovmornar. Men det finns väl värre saker, antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0