Lycky me

Hopp, när man slutade blogga sjönk läsarsiffrorna till typ noll.Men det gör inte så mycket för mig. Mina Bettiesmycken har kommit! Kastade mig över posten när jag kom hem, för cirka en halvtimme sedan. Såg ett kuvert från San Francisco och trodde att det var en kompis som precis är där nu som hade skickat något. Blev nästan överlycklig, haha.
Dessutom otroligt skönt att vara hemma igen....vid  datan :P Bilresan hem var riktigt seg. Jag och min syster roade oss med att skrapa tio femmanlotter och vann tjugo kronor sammanlagt. Haha.

Nu ska jag nog roa mig med att kolla in massa bloggar och sånt, för att sedan se på sista delen av let´s Dance. Jag har inte kollat på något av "deltävlingarna" en enda gång, men finalen får man väl ändå se.
puss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0