lördag

Vilken härlig start på helgen det blev. Feber, huvudvärk och förkyld. Jihoooo! Såklart man ska blir sjuk när det minst passar. Idag skulle jag egentligen haft match, ridit och sett på melodifestival-finalen med Tessan. Jag har försökt få tiden att passera med att glo "cashback" och "Supersugen". Supersugen supersög. Två timmar av bortkastad tid men det gjorde väl inte så mycket för jag hade ju inga direkt planer för idag. Sedan tog jag ett bad och har missbrukat "lars adventure". Ett spel där man ska döda massa rosa bajskorvar med att hoppa på dem, haha.
Har inte ätit något idag nästan. Även fast jag är hungrig har jag ingen matlust. Har bara fått i mig en macka, några klunkar smoothie och en halv banan. Men å andra sidan har jag väl inte gjort av med så mycket energi heller ;) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0